Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Ὀρφικὸν ἐρωτικὸν


ρφικν ρωτικν

ρξη΄

Δεξιά ’χω κόρην ἐγδυμνή, ζερβ τ κρυν σπαθί μου,
κάτω μου ὁγρ πλών’ γς κι’ πάνωθέ μου τ’ στρη
κι’ ἄγρυπνος συλλογίζομαι κα λογισμο γρυπνον με:
Πὼς κεμαι, λέει, κορφομεσίς, στο κόσμου τ γιοφύρι,
κι’ εἰς τό ’να στόμα ὁ θάνατος κι’ ες τ’ ντικρ γάπη,
κι’ ὁ χρόνος κάτω φροκυλ κι’ αἰῶνας πανωφέγγει,
καὶ μ’ νακράζουν, μ καλον κι’ «νθρωπο» μ’ νομάζουν
κι’ ἐγ ες ατος ποκρίνομαι κάθε πο μ φωνάζουν.
«Εἶμαι γις τς μάννας γς κα τ’ ορανο βλαστάρι,
κι’ ἂν εστε ο τρες μορα μου, γάπη εν’ γών μου,
τελευτ κι’ χρόνος μου, μήτρα μου, πατρικόν μου».
Κι’ ὁρμν χρόνος μ’ δωκεν κι’ θάνατος νη χάρι·
τοὺς λογισμος πόδιωξα κι’ λόκορμος πυρώνω
κι’ ἐστράφην στ γδυμν κορμ κι’ γκάλιασα τν κόρη
κι’ εἰς τὸν ἀγρὸν ἐχώθηκα τὰ οὐράνια νὰ τρυγήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου